离去哀歌

我曾在变成你的回忆前哭过
Kansas - Talos

小豆之家:

Called to the feast I'll bring the bones
入一场饕餮盛宴,我只会带去白骨
Stay with the skies and I'll go
凝一片湛蓝天空,我可会蓦然离去
A lung in the sea a heart in the snow
一叶清透之肺没入深沉大海,一颗炽热的心沉入冰莹白雪
Who leaves when the carnage is cold?
谁在冷酷杀戮之时离开?
Under the lights our beating is stoned
流转光芒下我们的搏动已变得恍惚陶醉
Who wages a war in white gold?
谁用白金发动一场战争?

Now called to the feast I'll be the bones
如今,入一场饕餮盛宴,我只会带去白骨
Sign of the beast, I hold (see me tied)
这野兽的痕迹,属于我的(看我被紧紧束缚)

(See me tied)
(我被紧紧束缚)

(See me tied)
(看我被紧紧束缚)
Called to the feast I'll bring the bones (See me tied)
入一场饕餮盛宴,我只会带去白骨(我被紧紧束缚)
Stay with the skies and I'll go (See me tied)
凝一片湛蓝天空,我可会蓦然离去(我被紧紧束缚)
A lung in the sea a heart in the snow (See me tied)
一叶清透之肺没入深沉大海,一颗炽热的心沉入冰莹白雪(看我被紧紧束缚)
Who leaves when the carnage is cold? (See me tied)
谁在冷酷杀戮之时离开?(我被紧紧束缚)
Under the lights our beating is stoned (See me tied)
流转光芒下我们的搏动已变得恍惚陶醉(我被紧紧束缚)
Who wages a war in white gold? (See me tied)
谁用白金发动一场战争?(我被紧紧束缚)
Now called to the feast I'll be the bones (See me tied)
如今,入一场饕餮盛宴,我只会带去白骨(我被紧紧束缚)
Sign of the beast, I hold (See me tied)
这野兽的痕迹,属于我的(看我被紧紧束缚)

(See me tied)
(我被紧紧束缚)

(See me tied)
(我被紧紧束缚)

(See me tied)
(我被紧紧束缚)

(See me tied)
(我被紧紧束缚)

小豆之家敬上!

评论

热度(14)